Sunday, September 5, 2010

Let's Go ! Dream Team !

 hmm , ptg tad dalam pukul 4.30 , aku tgok tv KBSW . rancangan ' Let's Go ! Dream Team ' . HAHA . rancngan neh 1 jam jee . hmm , ade Alexander dohh . rmai la jgak artis yg ade . Taemin , Jinon , Donghae . yg lain aku x tahu nme . HAHA . best bhai rncangan neh . rncangan neh setiap hari Ahad jee . hmm , ' Let's Go ! Dream Team ' nehh , dyeorg buat kt Hong Kong . woahh ! HAHA . bile dyeorg da smpayy kt airport jee , da rmai peminat . ade yg pegang name Taemin la , Alexander la , Jinon la , byak ahh . hish ! -,- hmm , ptg tad aku tgok bapak x boleh blah .  smpayy tergelak aku doh . da la puasa . nasib baik aku x haus . then , mse pengacara suruh Taemin menari . dye menari lagu Ring Ding Dong n Lucifer . so , camera-man tunjuk arah peminat , peminat pon menari tarian Ring Ding Dong gak ! mengedik pulak dohh ! HAHA . hah , yg kt atas nehh , mse Alexander kt Hong Kong laa . handsome bhaii ! terpegun mak ! HAHA . hmm , lepas Taemin da abis menari , turn Alexander pulak menari , nmpak x gmba yg kt atas neh , yg dye pkayy bju wrne merah . hah , time tuh dye menari lagu Bingeul Bingeul . HAHA . byak lagy gmba dye kt Hong Kong . tap , aku malas nk upload . HAHA . hmm , Ahad depan aku da x boleh tgok . sbb , kn aku kt kmpung . :( sedih bhai ! x dpat aku nk tgok rncangan nehh . walaupon aku terlepas satu episod ! FUCK ! btw , aku ske rambut Alexander yg kt atas tu . HAHA . comel kn ? perh ! nk je aku tarik rmbut dye tuh dohh . HAHA . comel gile babi ! :)

SAMBUNGAN !

perh , penat la pulak nk tulis neh . hmm , it's okayy . sambungan nye , HAHA . rancangan ' Let's Go ! Dream Team ' . lepas da abis rncngan nehh , ade video Korea , hmm , alah video Taeyang lagu ' I Need A Girl ' . aku tgok jee laa . sbb , aku nk tgok rncngan ' 2 days n 1 nigth ' . HAHA . rncangan nehh start pukul 5.30 . hmm , rncngan nehh pon rmai artis jugak . tap , kebnyakkan nye pengacara ahh . pengacara nehh popular la jugak . HAHA . ade Lee Seung Gi dohh . HAHA . rncngan neh pon setiap hari Ahad . hmm , mse aku tgok rncangan neh pon aku tergelak besar dohh . nasib mak aku x marah . HAHA . adoyyai ! sakit perut aku !  hmm , dyeorg ade 6 ahli jee . so , ade 2 kmpulan laa . tad cite pasal rebut bilik tido . 2 kmpulan nehh lwan permainan , org Korea punya permainan  laa . ntah ape bnda la permain dyeorg neh . tap , mcm best doh . HAHA . permainan neh , bile salah sebut jee , kne keluar . lame la jugak dyeorg main permainan tuh . last2 , tinggal Seung Gi ngan HoDong jee . dyeorg lawan2 . then , kmpulan Seung Gi yg menang . so , team Seung Gi ahh yg dapat tido kt bilik . sbb , bilik ade satu jee kot . HAHA . so , bagy team yg kalah tuh . dyeorg kne tido kt luar rumah . HAHA . da la kt Korea sejuk ! perh , kalau aku x boleh tahan dohh . HAHA . hmm , pas tuh bersambung . alamat nye , smbungan nye , aku x boleh tgok ! FUCK ! FUCK !