Friday, October 8, 2010

mimok badrul :))

time aku tido , ade org call aku . tak de nme . da la aku ngah tido . tah spe lah yg call aku . aduh ! bnyak kaly ahh org tuh call aku . so , aku silent kan handphone aku . puas sikit haty aku . then , bile aku silent . org tu call lagy , ape agy , aku ngah sedap sedap tido . last last aku off handphone ! perhh ! lagy puas haty aku ! HAHA . hmm , then , aku ingat nk smbung tido balik . pas tu tak bole tido . so , aku pegy bilik air , basuh muke . then , aku ade dngar org panggail aku . aku bukak pintu . pas tu , tngok tngok , mimok ngan badrul . yg mimok marah marah aku , sbb aku tak angkat phone tadi . lahh ! rupe rupe nye mimok yg call aku ! aduh ! aku pnye lah pikir org lain yg call aku ! hmm , pas tu aku sruh dyeorg msuk . bile dyeorg msuk , kiteorg bersembang jee . belek belek phone . dngar lagu korea~ mcm mcm ahh kiteorg buat . HAHA . hmm , pas tu mimok msuk bilik aku . da la bersepah . tak kemas agy bilik aku tuh ! aduh ! si badrul pulak msuk bilik aku . then , mimok ngan badrul selongkar kan almari aku . sbb , nk tngok baju aku . aduh ! mcm la tak pernah tngok baju ! =,=  hmm , aku tngok dyeorg selongkar almari aku mcm rncangan ' tangkap muat ' . HAHA . sengal jee~ hmm , yg si mimok keluar kn baju aku , dye kate baju aku kecik . tak habis habis kecik . aku tngok baju aku sume nye besar besar . then , mimok ngan badrul kate aku kurus . kurus ? aduh ! kalau aku kurus , asl ade org kate aku gemuk ? hmm , terserah lah . org  nk ckp ape psal aku , ckp lah . then , spe tah yg ajak main juta ria . so , kiteorg main ahh . adoyyai ! tergelak gelak kiteorg  main juta ria . da la abg aku ngan tido . mimok ahh nehh , kire duet pon salah ! nk beli rumah pon , kire duet lambat . HAHA . tahu lah duet sekejap bnyak , sejekap sikit . then , mak mimok dtg , sruh balik . sbb , nk pegi tempat kerja mak dye . mak mimok kerja kat kantin sekolah . sekolah tuh kat rinching hilir .  mula - mula mimok ajak badrul . last last aku yg pegy . HAHA . sian badrul . so , aku mandy , bersiap sbb , nk follow mak mimok . best gilee ahh pegy . time aku ngan mimok lepak kt tempat mkn cikgu . aku nmpak cikgu Tumiran . pengetua kt sekolah Bandar Rinching dulu . so , skarang pon cikgu tu jad pengetua kt sekolah yg tmpat mak mimok kerje . hmm , time tu cukgi Tumiran da nk balik . tak sempat nk tegur . hmm , kalau sempat pon , aku nk tegur ke ? segan ahh ! HAHA . cikgu tu pkay moto besar bhaii . wrne biru . woahhh ! hmm , then cikgu Tumiran da blah . aku ngan mimok da bosan . ape agy , mimok pegy pnjam moto pengawal sekolah . HAHA . nasib mimok kenal pengawal tu . kiteorg round kt kawasan kmpung . perhh ! best gilee ahh . mimok yg bwk . aku cme bonceng jee~ ade sekali tu . time kiteorg round , ade kmpulan bdak lelaki . perhh ! aku ngan mimok da cuak da ! yg bdak laki tu panggil kiteorg . yg mimok pegy berhenti . berhenti tak lah dekat ngan dyeorg . jauh . HAHA . then , mimok mati kn enjin . yg bdak laki da nk dkat ngan kiteorg . ape agy , mimok trus start moto . nasib cepat . thenn , kiteorg blah ! pas tu , mcm nk hujan . nasib sempat smpay sekolah . fuuhh ! lebat gile ahh hujan . hmm . pas tu , kiteorg pegy tndas . sbb , mimok nk buang ' hajat ' . perhh ! time dye buang ' hajat ' , wangi gilee bhaii ! tak tahan aku dibuatnye . so , aku than jee~ lame gilee aku tnggu dye buang ' hajat ' dohh . adoyyai ! =,= hmm , sudah panjang aku cerite nehh . malas pulak aku nk type . HAHA . okayy ! daaa~