Sunday, November 28, 2010

no topic

wahh , sudah lame aku tidak post kt blog neh . sbb , time aku nk gune , mesti org lain da gune . so , sbb tu lah . HAHA .

today , aku sangat bosan . pagi pagi je aku da main ngan kucing . then , kasi dye mkn ikan . rebus je . kan senang . tk payah nk susah susah . HAHA . pukul dua baru aku mandi . tahu kt dalam bilik air aku buat ape ? first , aku potong rambut aku yg sudah bercabang . *aku potong sendiri tu . klau tk aku asik sruh org je yg potong kan . yeahh , 'saya sanagt berbangga dengan diri saya kerana saya berdikari' . HAHA . time aku potong rambut tu , aku dengar lagu kt enset aku . tahu lagu ape ? tentu lah lagu Korea ^_^ mcm mcm la lagu Korea yg aku dengar . hmm , then , suda selesai potong rmbut , aku cuci tandas . nk mengharapkn abg aku basuh ? perhh , silap besar lah . dye tu bile mak aku sruh basuh , baru dye basuh . pernah sekali tu , mangkuk tandas kotor kt bahagian bawah , mak aku suh dye basuh . then , abg aku kate ' nnty jap ' . bile mak aku suh lagy . jawapan yg sme . last last mak aku yg kne basuh . nampak sangat dye PEMALAS !

time aku bsuh bilik air , nasib tk de lipan . klau tk , time aku mandi dye dtg , time aku mandi dye dtg . HAHA . nasib tadi dye tk dtg . so , terima kasih kerana sudi meluangkn mse anda untuk membace bende yg tidak menarik ini ^_^