Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Haji :)

today Raya Haji , hmm , time aku tngah membuta lagy aku suda bau rendang . wahh , my mom msk rendang :) elok je aku bau rendeng , perut aku berbunyi . aduhh , tahu tahu je aku suda lapar . HAHA . so , aku bgun trus pegy bilik air . buat ape yg patut . HAHA . then , bile da keluar dari bilik air . aku bce srat khabar lu . walaupun lapar . HAHA . so , bile da abis bce . aku trus pegy dapur . mahu mkn rendang :) then aku amek pingang , amek ape yg patut . perhhh , aku mkn sedap sial ~ my mom msk msty la sedap . HAHA . senang cite , mak sume org sedap bile kite mkn masakan mak kite kn ? HAHA . pelik pelik je .

hmm , my dad n arep pegy surau . sbb , nk tgok lembu sembelih . perhh , klau aku tk sanggup nk tgok dohh . mcm mcm perasaan ade . HAHA . sume org ade perasaan kn ? :)