Wednesday, November 17, 2010

yesterday....

semalam raya Haji , lepak kt umah mak cik aku kt Taman Pelangi Semenyih jugak . sbb , pak ngah dngan kakak n abg sepupu aku dtg kt umah mak cik . so , family aku pon dtg jgak la . msuk je kt umah mak cik aku , kt atas meje , penoh ngan lauk . lemang ade , lodeh ade , kari ayam ade , mcm mcm lah yg ade . then da lme sikit bru kakak n abg sepupu aku dtg . perhh , dyeorg sume bwk pasangan dyeorg sendiri doh . sweet :)

then , da rmai org dtg . aku ila , barirah n maryam lepak kt atas . sbb , kt ruang tamu da rmai org yg duduk . so , da tk de tempat nk duduk . HAHA . then , kiteorg lepak kt bilik , yg ade air-cond . sembang sembang . gelak gelak . mcm mcm kiteorg buat . then , kiteorg turun . nk mkn . wahh , smpay je kt bwah , ade lauk ' ikan 3 rase ' yummy ! my fav food ! yeahh , amek pingan , amek nasi sikit . then amek ikan ngan kuah . perhh ! sedap plus pedas :)

abis je mkn , kiteorg sume tgok CD . cite hantu ' Phobia 2 ' . cite tu tk seram sangat . cite nehh bersiri . ade 5 cite dlm satu CD . yg cite kelime tu tk seram , just kelakar je . HAHA . part tu , rmai org gelak . tap , cite yg keempat tu seram sikit . yg lain tu tk berapa seram sngat . HAHA . lepas da abis tgok cite hantu tu , Ila ngan aku terus bukak channel 713 . sbb , nk tgok video Korea . time aku ngan Ila tgok video Korea , rmai la jgak lyan . HAHA . hebat kn . hmm , sebenarnye , abg ngan kakak sepupu aku rmai yg lyan Korea . neh yg best nehh . sume lyan Korea :)  hmm , byak lagy nk cite . so , mlas ahh nk type pnjang pnjang :) so , byebye !